Harmonogramowanie wizyt za pomocą aplikacji booksy
PDF

Jak cytować

Kiciński, M., Depta, A., & Staniec, I. (2023). Harmonogramowanie wizyt za pomocą aplikacji booksy. Journal of Management Challenges, (2), 5-16. https://doi.org/10.34658/jmc.2023.1.2.5-16

Abstrakt

Osiągnięcie upragnionego sukcesu przez każdego przedsiębiorcę jest możliwe dzięki wykorzystaniu podstawowych funkcji zarządzania, którymi są: planowanie, organizowanie, koordynowanie i motywowanie. W dzisiejszych czasach, mimo rosnących wymagań klientów i pracowników, pomocne może okazać się wykorzystanie nie tylko nowych technologii, rozumianych jako nowoczesne maszyny na liniach produkcyjnych czy urządzenia do wykonywania zabiegów, ale także aplikacje mobilne dostępne na smartfonach. Aplikacje mobilne nie muszą służyć wyłącznie rozrywce – obecnie coraz więcej małych, średnich i dużych przedsiębiorstw korzysta z nich w celu ułatwienia sobie pracy
i budowania relacji z klientami. Tworzenie własnej aplikacji często wiąże się z niską wydajnością oraz bardzo wysokimi kosztami, na które nie mogą sobie pozwolić przedsiębiorstwa z sektora MŚP. Najczęstszą wadą takiej aplikacji jest również brak integracji z innymi systemami, co obecnie daje przewagę konkurencyjną. Na rynku aplikacji mobilnych istnieje wiele rodzajów oprogramowania, które można wykorzystać w abonamencie pozwalającym na modyfikację danego programu do wymaganych preferencji firmy. Aplikacje mobilne stają się podstawowym narzędziem ułatwiającym nie tylko zarządzanie biznesem, ale także zarządzanie relacjami z klientami.

https://doi.org/10.34658/jmc.2023.1.2.5-16
PDF

Bibliografia

Jasiulewicz A., Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzie marketingu mobilnego na rynku żywności, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu” 2015, t. 1, nr 41, s. 315–326.

Sobolewska S., Aplikacje mobilne w procesie przepływu informacji między przedsiębiorstwem a klientem, „Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych/Szkoła Główna Handlowa” 2017, nr 44, s. 99–109.

Buczek K. Aplikacje mobilne jako narzędzie realizacji strategii zarządzania relacją z klientem, „Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie” 2021, t. 33, nr 2, s. 33–47.

Adamik A., Organizacja w teoriach – ewolucja w sposobach postrzegania organizacji, [w:] Adamik A. (red.), Nauka o organizacji. Ujęcie dynamiczne, Wolters Kluwer Polska – Oficyna, Warszawa 2013.

Krzakiewicz K., Cyfert S., Podstawy zarządzania organizacjami, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2020.

Bukłaha E., Sukces, skuteczność i efektywność w zarządzaniu projektami, „Studia i prace Kolegium Zarządzania i Finansów” 2012, nr 113, s. 24–26.

Kwiecień A., Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2018.

Alejziak W., Zachowania konsumentów na rynku usług kosmetycznych, [w:] Alejziak W., Pilch W., Szczechowicz B. (red.), Rynek usług kosmetycznych: uwarunkowania, funkcjonowanie, perspektywy rozwoju, Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, Kraków 2021.

Sobolewska S., Aplikacje mobilne w procesie przepływu informacji między przedsiębiorstwem a klientem, „Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych” 2017, nr 44, s. 101–102.

Lies J., Aesthetics Rising from Beauty to Reputation Management, „Corporate Reputation Review” 2021, vol. 24 iss. 2, s. 105–115.

Klincewicz K., Znaczenie innowacji dla organizacji, [w:] Klincewicz K. (red.), Zarządzanie, organizacje i organizowanie – przegląd perspektyw teoretycznych, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2016, s. 472–475.

Nielsen J., Budiu R., Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2013.