Abstrakt
Przełom XX i XXI wieku to okres zmian w krajowej gospodarce. Najważniejsze to: transformacja ustrojowa w 1989 r., przystąpienie Polski do Jednolitego Rynku Europejskiego (JRE) w 1998 r. oraz do UE w 2004 r. Nie wszystkie firmy odzieżowe okazały się w równym stopniu podatne na zmiany systemowe. Funkcjonując w tych samych realiach rynkowych część z nich kontynuowała swój rozwój, a część uległa marginalizacji. Stało się to przesłanką do badań diagnozujących źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw odzieżowych na JRE.
Bibliografia
Blalock H.M.: Statystyka dla socjologów, PWN, Warszawa, 1977.
Kędzior Z., Karcz K.: Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa, 1996.
Rocznik Statystyczny Przemysłu 2004, GUS, Warszawa, 2004.
Mazurek-Łopacińska K.: Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław, 1996.
Rabij M.: Polacy was wykupią, Newsweek nr 38/2004.