Wpływ rodzaju kreowanego produktu i pozycji rynkowej polskich przedsiębiorstw odzieżowych na proces podejmowania decyzji strategicznych

Abstrakt

Przełom XX i XXI wieku to okres zmian w krajowej gospodarce. Najważniejsze to: transformacja ustrojowa w 1989 r., przystąpienie Polski do Jednolitego Rynku Europejskiego (JRE) w 1998 r. oraz do UE w 2004 r. Nie wszystkie firmy odzieżowe okazały się w równym stopniu podatne na zmiany systemowe. Funkcjonując w tych samych realiach rynkowych część z nich kontynuowała swój rozwój, a część uległa marginalizacji. Stało się to przesłanką do badań diagnozujących źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw odzieżowych na JRE.

https://doi.org/10.34658/tex.2007.63.5-21
PDF

Bibliografia

Blalock H.M.: Statystyka dla socjologów, PWN, Warszawa, 1977.

Kędzior Z., Karcz K.: Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa, 1996.

Rocznik Statystyczny Przemysłu 2004, GUS, Warszawa, 2004.

Mazurek-Łopacińska K.: Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław, 1996.

Rabij M.: Polacy was wykupią, Newsweek nr 38/2004.

Pobrania pliku

Brak danych dotyczących pobrań pliku.