Zalety i wady realizacji strategii marki lokalnej przez inwestorów francuskich w Polsce – wyniki badań empirycznych
PDF

Słowa kluczowe

marka
Polska
inwestowanie
strategia
polskie firmy
francuskie firmy
badania empiryczne
marka lokalna

Jak cytować

Grębosz, M. (2010). Zalety i wady realizacji strategii marki lokalnej przez inwestorów francuskich w Polsce – wyniki badań empirycznych. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 46(1091), 73-84. https://doi.org/10.34658/oiz.2010.46.73-84

Abstrakt

W artykule poruszona została problematyka zarządzania markami lokalnymi przez inwestorów francuskich w Polsce. Przedstawiono zalety i wady realizacji strategii marki lokalnej przez inwestora zagranicznego w Polsce. Przeanalizowane zostały także zależności pomiędzy sposobem pozyskania marki lokalnej oraz rodzajem marki lokalnej a zaletami i wadami jej realizacji przez firmę zagraniczną na rynku polskim. W artykule przedstawione zostały wyniki badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 i 2010 roku wśród firm francuskich posiadających w Polsce marki lokalne.

https://doi.org/10.34658/oiz.2010.46.73-84
PDF

Bibliografia

Grzegorczyk W.: Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Biblioteka Menedżera i Bankowca. Warszawa 2002.

Karcz K.: Międzynarodowe badania marketingowe. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Warszawa 2004.

Nizielska A.: Strategie marketingowe korporacji transnarodowych. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Katowice 2005.

Pietrasieński P.: Międzynarodowe strategie marketingowe. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Warszawa 2005.

Sobczak E.: Procesy globalizacji a marketing międzynarodowy. Marketing i Rynek, 10/2006.

Pobrania pliku

Brak danych dotyczących pobrań pliku.