Analysis of the internal communication in production company
PDF (Język Polski)

Keywords

company
production
internal communication

How to Cite

Mikulska, A., & Grębosz, M. (2012). Analysis of the internal communication in production company. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 48(1143), 37-48. https://doi.org/10.34658/oiz.2012.48.37-48

Abstract

In the paper, the issue of internal communication in manufacturing companies is presented. The paper presents the tools of internal communication introduced by a company X operating in the automotive industry. These tools were introduced in order to ensure and maintain a high level of employees involvement in 2008-2010. The analysis of effectiveness of internal communication in a company X are also presented.

https://doi.org/10.34658/oiz.2012.48.37-48
PDF (Język Polski)

References

Otto J.: Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. C.H. Beck, Warszawa 2001.

Fonfara K.: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. PWE, Warszawa 1996.

KachniewskaM.: Zarządzanie jakością usług turystycznych. Difin, Warszawa 2002.

Szymańska A.: Public Relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej. Oficyna Wydawnicza „Unimex”, Wrocław 2004.

Béon Ph.: Développer la communication interne. Editions Nathan, Paris 1992.

Sikorski Cz.: Zachowania ludzi w organizacji. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.

www.proto.pl Najnowsze trendy komunikacji wewnętrznej 2009. Data dostępu: 10.06.1012.

Rostkowski T. (red.): Nowoczesne metody zarządzania zasobami ludzkimi. Difin, Warszawa 2004.

Downloads

Download data is not yet available.