Analiza komunikacji wewnętrznej w firmie produkcyjnej
PDF

Słowa kluczowe

przedsiebiorstwo produkcyjne
komunikacja wewnętrzna

Jak cytować

Mikulska, A., & Grębosz, M. (2012). Analiza komunikacji wewnętrznej w firmie produkcyjnej. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 48(1143), 37-48. https://doi.org/10.34658/oiz.2012.48.37-48

Abstrakt

W artykule została poruszona problematyka komunikacji wewnętrznej w firmach produkcyjnych. Przedstawiono narzędzia komunikacji wewnętrznej wprowadzone przez firmę X, działającą w branży motoryzacyjnej w celu zapewnienia i utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania pracowników w firmie w latach 2008-2010. Dokonana została także analiza skuteczności podjętych działań.

https://doi.org/10.34658/oiz.2012.48.37-48
PDF

Bibliografia

Otto J.: Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. C.H. Beck, Warszawa 2001.

Fonfara K.: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. PWE, Warszawa 1996.

KachniewskaM.: Zarządzanie jakością usług turystycznych. Difin, Warszawa 2002.

Szymańska A.: Public Relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej. Oficyna Wydawnicza „Unimex”, Wrocław 2004.

Béon Ph.: Développer la communication interne. Editions Nathan, Paris 1992.

Sikorski Cz.: Zachowania ludzi w organizacji. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.

www.proto.pl Najnowsze trendy komunikacji wewnętrznej 2009. Data dostępu: 10.06.1012.

Rostkowski T. (red.): Nowoczesne metody zarządzania zasobami ludzkimi. Difin, Warszawa 2004.

Pobrania pliku

Brak danych dotyczących pobrań pliku.