Abstrakt
W artykule została poruszona problematyka komunikacji wewnętrznej w firmach produkcyjnych. Przedstawiono narzędzia komunikacji wewnętrznej wprowadzone przez firmę X, działającą w branży motoryzacyjnej w celu zapewnienia i utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania pracowników w firmie w latach 2008-2010. Dokonana została także analiza skuteczności podjętych działań.
Bibliografia
Otto J.: Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. C.H. Beck, Warszawa 2001.
Fonfara K.: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. PWE, Warszawa 1996.
KachniewskaM.: Zarządzanie jakością usług turystycznych. Difin, Warszawa 2002.
Szymańska A.: Public Relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej. Oficyna Wydawnicza „Unimex”, Wrocław 2004.
Béon Ph.: Développer la communication interne. Editions Nathan, Paris 1992.
Sikorski Cz.: Zachowania ludzi w organizacji. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
www.proto.pl Najnowsze trendy komunikacji wewnętrznej 2009. Data dostępu: 10.06.1012.
Rostkowski T. (red.): Nowoczesne metody zarządzania zasobami ludzkimi. Difin, Warszawa 2004.