Zaufanie jako czynnik satysfakcji pracowników
PDF

Jak cytować

Biesiok, G. (2020). Zaufanie jako czynnik satysfakcji pracowników. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 51(1146), 167-176. https://doi.org/10.34658/oiz.2013.51.167-176

Abstrakt

Praca przedstawia wyniki badań nad aspektami funkcjonowania pracowników w miejscach pracy ze szczególnym uwzględnieniem opinii badanych na temat zaufania. Badania pokazały, że wysoki poziom zaufania pozytywnie wpływał na ocenę pozostałych aspektów rozwoju. Dużą zależność zauważono pomiędzy deklarowanym poziomem zaufania a satysfakcją z pracy.

https://doi.org/10.34658/oiz.2013.51.167-176
PDF

Bibliografia

Bugdol M.: Wymiary i problemy zarządzania organizacją opartą na zaufaniu. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2010.

Hadryś A.: Czynnik zaufania w funkcjonowaniu firm rodzinnych, [w:] Materiały Krakowskiej Konferencji Młodych Uczonych 2008, Kraków, Fundacja Studentów i Absolwentów Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie ACADEMICA, Grupa Naukowa Pro Futuro, 2008, s. 425-430.

Nieścior A.: Zaufanie w normach ISO serii 9000:2000, Problemy Jakości nr 9/1999, s. 22-25.

Sztompka P.: Zaufanie – fundament społeczeństwa, Kraków, Wydawnictwo Znak, 2007.

Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Sankowska A., Wańtuchowicz M.: Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie. Kraków. Wolters Kluwer Polska. 2009.

Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Sankowska A., Wańtuchowicz M.: Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych. Warszawa. Difin 2007.

Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Sankowska A., Wańtuchowicz M.: Zaufanie w zarządzaniu pracownikami wiedzy. E-mentor. Nr 5 (27)/2008.

Herman A.: Klika refleksji na temat zaufania. Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. Nr 1/2009, s. 83-87.

Pobrania pliku

Brak danych dotyczących pobrań pliku.