E-urząd Miasta Łodzi. Ocena funkcjonowania marketingu internetowego
PDF

Słowa kluczowe

marketing
Internet
urząd
badania
instytucja
narzędzia
użytkownik

Jak cytować

Pąsiek, A. (2019). E-urząd Miasta Łodzi. Ocena funkcjonowania marketingu internetowego. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 72(1225), 137-150. https://doi.org/10.34658/oiz.2019.72.137-150

Abstrakt

Celem artykułu jest zaprezentowanie i ocena funkcjonowania e-marketingu w Urzędzie Miasta Łodzi. Badania oparte są na źródłach wtórych oraz wynikach badań pierwotnych z wykorzystaniem obserwacji uczestniczącej. Przedstawione wnioski dotyczą podstawowych narzędzi marketingu internetowego, stosowanego przez Urząd Miasta Łodzi. Wyniki raportów instytucjonalnych wskazują, iż znacznie wzrasta zaufanie do internetowych źródeł informacji, a prym w podatności na to medium wiodą tzw. millenialsi, czyli przedstawiciele grupy wiekowej od 21 do 34 lat. Dlatego też instytucje, takie jak urzędy miasta, coraz śmielej wychodzą z ofertą internetową przede wszystkim do osób z tego przedziału wiekowego, zachęcając do korzystania z takich narzędzi jak: strona internetowa, Facebook. Snapchat czy Instagram.

https://doi.org/10.34658/oiz.2019.72.137-150
PDF

Bibliografia

http://stat.gov.pl/metainformacje/slownik-pojec/pojecia-stosowane-w-statystyce-publicznej/770,pojecie.html (dostęp: 25.08.2018).

Wszystkie liczby pochodzą z badań opublikowanych na stronie: http://smmeasure.eu/liczby-polskiego-internetu-2017/?utm_source=zblogowani.pl&utm_medium=referral# (dostęp: 25.08.2018).

http://www.nielsen.com/us/en/insights/news/2015/millennials-are-most-trustingwhen-it-comes-to-advertising.html (dostęp: 03.09.2019).

www.nielsen.com

za: https://www.grupa-tense.pl/blog/co-to-jest-marketing-internetowy/ (dostęp: 28.08.2018).

Królewski J., Sala P.: E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy. PWN, Warszawa 2013.

Królewski J., Sala P.: E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy. PWN, Warszawa 2013, s. 423.

http://www.archiwum.uml.lodz.pl/miasto/aktualnosci/?news=32106 (dostęp: 30.08.2018).

www.archiwum.uml.lodz.pl

www.lodz.pl

Wszystkie dane liczbowe dotyczące Instagrama oraz Facebooka pochodzą z 31.08.2018.

dane liczbowe dostępne w statystykach generowanych dla strony przez Facebook

http://s3trends.s3.amazonaws.com/poland/facebook/201807/201807.pdf

http://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,22360821,wielka-awantura-na-facebooku-poszlo-o-profil-lodzi.html (dostęp: 31.08.2018).

https://vox.uml.lodz.pl/ (dostęp: 31.08.2018).

https://vox.uml.lodz.pl/o-projekcie.html (dostęp: 31.08.2018).

Pobrania pliku

Brak danych dotyczących pobrań pliku.