Media społecznościowe w mikroprzedsiębiorstwach
PDF

Słowa kluczowe

media społecznościowe
serwisy internetowe
blogi
mikroblogi
Facebook
LinkedIn
GoldenLine
YouTube
Google
mikroprzedsiębiorstwa

Jak cytować

Tomczak, J. (2017). Media społecznościowe w mikroprzedsiębiorstwach. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 68(1217), 143-160. https://doi.org/10.34658/oiz.2017.68.143-160

Abstrakt

Celem artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania mediów społecznościowych do rozwoju i promocji mikroprzedsiębiorstw. We wstępie zostały scharakteryzowane mikroprzedsiębiorstwa oraz obawy z którymi się obecnie borykają. Następnie została przedstawiona definicja mediów społecznościowych. Przedstawiono wyniki badań dotyczących korzystania z mediów społecznościowych przez mikroprzedsiębiorstwa. W oparciu o studia literaturowe została przeprowadzona analiza możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w rozwoju i promocji mikroprzedsiębiorstw.

https://doi.org/10.34658/oiz.2017.68.143-160
PDF

Bibliografia

Arkusz Informacyjny Small Business Act. Fact Scheet 2014.

Fabijańczyk J.: 10 wskazówek jak efektywnie współpracować z blogerami. Serwis internetowy: www.whitepress.pl

Jakimik G.: Koszty reklamy na YouTube. Serwis internetowy: www.tube.ad

Kall J.: Silna marka. Istota i kierowanie, PWE, Warszawa 2001.

Kaste M.: Facebook's Newest Challenger: Google Plus. Artykuł dostępny online: http://www.npr.org/

Korucu J.: Zawód: youtuber. Ile można zarobić na filmikach w internecie? Serwis internetowy http://metrocafe.pl/

Kurzak T.: Co to jest Instagram i jak z niego korzystać? Rzut oka na najpopularniejszą usługę fotograficzno-społecznościową. Artykuł dostępny online: www.Softonet.pl. 2015.

Mikołajczak J.: YouTube jako narzędzie marketingowe – wady i zalety. Serwis internetowy: http://www.neobazy.pl/

Nowicki P., Sikora T.: Czynniki kształtujące satysfakcję klienta oraz korzyści z pomiaru satysfakcji klienta w procesie doskonalenia jakości, [w:] Zarządzania Jakością – Doskonalenie Organizacji pod red. T. Sikory, Wydawnictwo Naukowe PTTŻ, Kraków 2010, Tom 1.

Serwis internetowy, www.chip.pl

Serwis internetowy, www.money.pl

Serwis internetowy: Infor.pl Biznes

Serwis internetowy: www.poradnikprzedsiębiorcy.pl

Serwis internetowy: www.wirtualnemedia.pl

Serwis internetowy: www.youtube.pl, statystyki.

Treadway Ch., Smith M.: Godzina dziennie z Facebook marketingiem, Wydawnictwo HELION, 2010.

Uba A.: Facebook marketing. Jak zbudować profil marki. Raport: Media społecznościowe. 2010.

Pobrania pliku

Brak danych dotyczących pobrań pliku.